Thursday, August 6, 2009

iPhone 3G Free!

Excited tak anda tentang title di atas? Kalau anda rasa hidup anda selalu saja bertuah lewat kebelakangan ini, apa kata join ini contest. Simple dan mudah. Tak perlu slogan la, cogankata la, reka logo la, apa jadah la. Ini contest terlampau la senang.

Tapi ini contest bukan ana mau buat. Ini Exabytes
punya kerja. Exabytes ini kejenya adalah provide servis seperti hosting dan domain yang terunggul di Malaysia. Anda boleh baca lebih lanjut servis-servis yang mereka sediakan di official website mereka.

Selain iPhone 3G, ada juga consolation prize iaitu 10 bijik hardisk yang berjenama
Western Digital My Passport Essential yang bersaiz 320GB. Saya ulangi 320 GB ye kawan. So silalah mencuba nasib dengan membuat langkah-langkah seperti di bawah;

  1. Mula-mula tarik nafas sambil baca Bismillah. Moga niat nak dapat iPhone dimakbulkan Allah :D
  2. Pegi sini
  3. Dkat bahagian bawah page tersebut ade satu form seperti ini;

Type Nama, Email, Laman Web atau Blog anda. Kat ruangan Referrer's Email tu type aku punye email address seperti yang tertera kat situ. Ikut sejibik tau. Iaitu nurulhuda.abdkader[at]gmail[dot]com. [at] sebagai @ dan [dot] sebagai . Sebabnye adalah: kalau korang menang, aku akan menang sekali. So win-win situation. Pastu korang klik Submit. Dah berjaya selangkah untuk memenangi iPhone 3G :D

Lepas tu dorg akan hantar email notification kat email yg korang typed in tadi. Kat situ akan ade link utk verify penyertaan korang. Click link itu dan die akan bagi coding Javascript untuk korang letak widget (seperti yang tertera comel di ruangan atas kanan page ini). Ikut arahan pasti jadi dan voila!!

Untuk pengetahuan semua, contest ini based on random pick. So kirenye sume orang ada chance utk memenangi iPhone 3G! Just give it a shot! Tak rugi utk mencuba ye dak?


*saje letak pic di bawah kasi korang cair*

1 comment:

  1. aku da ikut jejak tulisan ko dgn mengiklankan peluang nih!! tq.. sila cr lagi peluang2 pecuma tok aku sertai.kalu leh yg hadiah dia kete ke rumah ke sbb aku sgt memerlukan ke2 benda itu saat ini!!

    ReplyDelete